Kontakt
ul. Trakt Lubelski 157,
04-766 Warszawa – Zerzeń
tel./fax (022) 615 64 32
Kancelaria parafialna
poniedziałek- sobota godz.: 8:30 - 9:00
(z wyjątkiem świąt państwowych i kościelnych)
poniedziałek godz. 16:00 - 18:00
(w lipcu i sierpniu w poniedziałek nieczynna)
wtorek godz. 15:00 - 17:00
czwartek godz. 15:00 - 17:00
Msza Święta w niedziele i Uroczystości
Godziny:
7:00, 8:30, 10:00, 11:30, 13:00, 18:00
Sobota godz. 18:00 -
msza z formularza niedzielnego
Msza Święta w dni powszednie
Godz. 7:00, 7:45, 18:00
W lipcu i sierpniu: godz. 7:00, 18:00
Sakrament pokuty
Dni powszednie. 6:45, 17:40
Nowena do MB Nieustającej Pomocy
Środa godz. 18:00,
a w ostatnią środę miesiąca godz. 7:45.
Konto parafialne
Parafia Rzymskokatolicka Wniebowzięcia NMP
Warszawa - Zerzeń
ING BANK S.A.
41 1050 1025 1000 0090 6682 0599
Liczba odwiedzin: 10408
CARITAS
Dnia 25 kwietnia 2014 r. odbyły się na plebanii wybory na kolejną kadencję:
PREZES - p. Agata Gawryszewska
VICEPREZES - p. Agata Kowalska
SKARBNIK - p. Bożena Żukowska
SEKRETARZ - p. Romana Szyjer
PROTOKÓŁ SPRAWOZDAWCZY ZA ROK 2010
I .DANE PERSONALNE PARAFIALNEGO ZESPOŁU CARITAS- Przewodniczący - ks. Proboszcz – Krzysztof Waligóra
- Prezes - Hanna Biłowicka
- Sekretarz - Bożena Żukowska
- Skarbnik - Barbara Grzegrzułka
- Członek Zarządu - Grzegorz Biłowicki
- Członek Zarządu - Alfreda Gawryszewska
- Członek Zarządu - Waldemar Gawryszewski
- Członek Zarządu - Beata Kowalska
Zarząd wspólnie ze swoim Opiekunem spotyka się raz w miesiącu (pierwszy wtorek miesiąca) na omówienie spraw związanych z prowadzoną działalnością charytatywną. Parafialny Zespół Caritas w obecnym składzie został powołany 12.02.2009 roku. Nasza działalność jest kontynuacją dotychczasowej działalności charytatywnej, prowadzonej na terenie parafii. Informacje o potrzebach pozyskiwane są przez księży podczas kolędy lub przez pedagoga szkoły znajdującej się na terenie parafii. W poprzednich latach zorganizowaliśmy:
- Paczki świąteczne
- Zakup węgla
- Opłatę zaległych rachunków
- Wsparcie finansowe w nagłych wypadkach
- Dodatkowe paczki z artykułami pierwszej potrzeby w nagłych wypadkach
- Pomoc w zorganizowaniu napraw np. reperacja pieca CO
- Pomoc w doradztwie prawnym, bankowym
- Organizacja Odpustu, uzyskane środki wykorzystano na najpilniejsze potrzeby parafii
- Organizacja mszy dla chorych z poczęstunkiem w domu parafialnym.
- Zbiórka żywności i artykułów pierwszej potrzeby dla powodzian
- Zbiórka odzieży i dostarczanie jej do punktu na 11 Listopada
- Zbiórka pieniędzy do skarbonek wielkopostnych
- Organizacja warsztatów dla dzieci w czasie Adwentu i Wielkiego Postu i sprzedaż efektów pracy dzieci. Zarobione pieniądze przekazano na Hospicjum dla dzieci